Voorganger ds. Günter Brandorff

zondag 23 mei 11:00 - 12:00

Van Dedemkerk  |  Dedemsvaart

In deze dienst zal Beau Bert Henrick Hooijer gedoopt worden. Beau is de zoon van Alwin en Doret Hooijer-Veldman. De dienst is digitaal te volgen via ‘kerkdienst gemist’.

1e collecte: Plaatselijk kerkelijk werk
2e collecte: Diaconie - Bijbelcompetitie in Egypte stimuleert Bijbellezen
3e collecte: Kindercollecte - Kids in Actie; Zorg en aandacht voor kwetsbare ouderen in Moldavië. Lees hier meer over op de pagina Kindercollecte.

In Egypte hebben veel christelijke gezinnen geen geld voor een eigen Bijbel. Het Egyptisch Bijbelgenootschap deelt daarom losse Bijbelboeken uit in het kader van de jaarlijkse Bijbelcompetitie voor kinderen. Samen met hun ouders lezen de kinderen een Bijbelboek, beantwoorden vragen en maken een opdracht. Tijdens een groot festival op verschillende plekken in Egypte wordt de competitie afgesloten met een wedstrijd over wat de kinderen thuis hebben geleerd. De winnaars krijgen een prijs, bijvoorbeeld een geïllustreerde Bijbel.

Met uw bijdrage steunt u het zendingswerk van Kerk in Actie in Egypte en wereldwijd. Geef aan de Pinkstercollecte in de kerk of maak een bijdrage over op het rekeningnummer van de Diaconie NL30 RABO 0373 713 452 o.v.v. Pinkstercollecte. Hartelijk dank!

Pinkstercollecte Bijbelcompetitie

Collecte 1 is voor Plaatselijk Kerkelijk Werk,