Voorganger ds. Elly Wisselink

zondag 20 juni 11:00 - 12:00

De Antenne  |  Dedemsvaart

In deze dienst zal Jesse Jan Bart Fieten worden gedoopt. Gemeenteleden zijn, mits vooraf aangemeld, van harte welkom om deze feestelijke dienst bij te wonen.

1e collecte: Plaatselijk kerkelijk werk
2e collecte: JOP
3e collecte: Kindercollecte - Kids in Actie; Zorg en aandacht voor kwetsbare ouderen in Moldavië. Lees hier meer over op de pagina Kindercollecte.

Collecte 1 is voor Plaatselijk Kerkelijk Werk,
    Collecte 2 is voor de Diaconie,