Kinderen & jongeren

Onze gemeente wil ook voor kinderen en jongeren een fijne en veilige plek zijn, waar ze zichzelf en hun geloof kunnen ontdekken. Daarnaast willen we ze ook volop ruimte bieden voor plezier, activiteiten en gezelligheid, samen met leeftijdsgenoten.

We vinden het belangrijk dat kinderen en jongeren zich thuis voelen in onze kerk. Daarom organiseren we allerlei activiteiten voor hen, zowel tijdens die kerkdienst als door de week.

• Clubs voor kinderen

• Kleurplaten

Heb je zin om te kleuren of te knutselen? Hier vind je heel veel verschillende kleur- en knutselplaten. Deze kunnen ook vrijblijvend gebruikt worden voor de kinderoppas, kinderkerk, de clubs of gewoon thuis.

Naar de kleurplaten

• Jongerencatechese: #Durfte...

… vragen over geloof en leven?

Veel bijbelverhalen heb je al wel eens gehoord maar vragen over geloof en leven heb je nog steeds.

Of misschien wel steeds meer. Want je blijft ontwikkelen.

Op catechisatie bespreken we belangrijke geloofsvragen. Zo leer je elkaars meningen kennen en kun je ook zelf standpunten vormen. Daarbij lezen we niet alleen uit de Bijbel maar we doen tussendoor ook allerlei leuke opdrachten.

Hadden we al verteld dat we een paar keer per jaar een gaaf uitje doen?

Catechisatie wordt op maandagavond in "De Antenne" gegeven.

Opgeven kan bij ds. Jonathan Zondag.