Bij de Protestantse Gemeente van Dedemsvaart

"Vindplaats van geloof, hoop en liefde"

Datum: 24 maart 2024, 09:30

Datum: 24 maart 2024, 16:00

Eerstvolgende activiteiten

Datum: 20 maart 2024, 09:45

Datum: 21 maart 2024, 14:00

Geïnspireerd en uitgedaagd door Gods onvoorwaardelijke liefde willen we dienstbaar zijn voor, en betrokken zijn met de wereld om ons heen. We willen ons telkens verbinden met de mensen in onze gemeente, in onze buurt, in ons dorp, en daarbij zeker ook oog blijven hebben voor de wereld verder weg.

Praat met een predikant

Wil je meer weten over het christelijk geloof? Of heb je behoefte aan een luisterend oor?
Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze predikanten of kerkelijk werkers.

• Activiteiten binnen de kerk voor kinderen

Voor kinderen

Voor kinderen zijn er binnen onze kerk diverse activiteiten om mee te doen!

Kaarsje branden

Wil je een kaarsje aansteken voor iemand die ziek is, iemand die je mist of iemand die je een hart onder de riem wilt steken.

Gespreksgroepen

We hebben in onze gemeente verschillende gespreksgroepen die variëren in samenstelling, omvang en ‘kleur’. Het doel van de gespreksgroepen is gelijk; God en elkaar beter leren kennen en groeien in ons geloof.