Kerkdienstgemist

Gemeenteleden die niet bij de kerkdiensten aanwezig (kunnen) zijn, bieden wij de mogelijkheid om de kerkdiensten mee te beleven. Je kunt hier ook eerder gehouden kerkdiensten terugkijken.

Hulp bij problemen gebruik Kerkdienstgemist

Het kan zijn dat u bij het kijken of luisteren problemen ervaart. Op de website van Kerkdienstgemist staan antwoorden bij de meest voorkomende vragen.

Kerkradio en kerk-tv op Android of iOS

Kerkdienstgemist heeft een app beschikbaar waarmee u eenvoudig de kerkdiensten kunt bekijken op uw smartphone en/of tablet. U download deze hier.

Downloaden uit de appstore   Downloaden via Googleplay
Geven aan het collectedoel via de Givt-app

Hoe werkt geven via de Givt-app?

Download de Givt-app (gratis) via www.givtapp.net/download, registreer je en je bent klaar voor gebruik!

Wanneer je de app gaat gebruiken om te geven:

1. Open de app
    Je komt direct in het geefscherm. Hier geef je aan wat je wilt geven voor de 3 collectes. Klik op +collecte toevoegen en geef aan wat je voor het 2e en eventueel het 3e doel wilt geven.
    Collecte 1 is voor de diaconie, collecte 2 is voor het plaatselijk kerkelijk werk en collecte 3 is voor de kindercollecte. Als er een specifiek doel is dan zal worden aangegeven welke collecte het is.
  2. Kies hoe je wilt geven.
    Scan de QR-code: er opent een camerascherm, scan de QR-code en je kunt je telefoon weer opbergen
    Kies uit de lijst: klik op PG Dedemsvaart uit de lijst in de app en je kunt je telefoon weer opbergen.

Bekijk onderstaand filmpje voor meer uitleg over de Givt-app.

Wanneer kan ik naar een kerkdienst kijken?

U kunt rechtsreeks kijken als er een kerkdienst is. Kijk onder "Kerkdiensten" en klik daarna op "Agenda kerkdiensten". Daar ziet u de komende kerkdiensten.

Geven

Scan deze QR-code om te geven via de GIVT-app aan het collectedoel van deze week.