Anders Kerken met ds. Jacoline Batenburg

zondag 7 april 10:30 - 11:30
De Antenne - Hoofdvaart 5, 7701 JE Dedemsvaart

Nieuwsbrief

De Nieuwsbrief wordt hier niet meer gepubliceerd. Berichten vindt u bij Actueel --> Nieuws of in de Activiteiten ---> Agenda

Liturgie

ThemaVriendschap is ...? Zingen: I'll Be There For You / Joh. de Heer 150: "Welk een vriend is onze Jezus"/ NLB 624: 1 en 2 /  Opw 191 / Opw 65 / You Never Walk Alone / Als ik je weer zie/ Opw 602/ Friends will be friends; Muziek: EPN-band; Lezing: Lukas 11: 5-10

Hallo allemaal,

Na een spetterende jubileumdienst, afgelopen januari gaan de Anders Kerken diensten verder. De volgende Anders Kerken dienst is op 7 april. Met jullie allemaal!?

Thema van deze dienst is;   ‘Vriendschap is….?’.
Er wordt wel eens gezegd: ‘Vrienden zijn de familie die jezelf kiest’. Is dit waar? Of zit het anders in elkaar? Hoe ziet vriendschap er voor jou uit en wat betekent het in je leven? Neem je alleen vriendschap, of geef je het? Moet vriendschap in evenwicht zijn of gun je die ander net iets meer. En wat zegt de Bijbel hier nu eigenlijk over?

Ds. Jacoline Batenbrug zal ons meenemen in dit thema. De EPN-band is er om de dienst muzikaal te begeleiden en er is een kindermoment met Bert en Ernie.
De dienst start om 10.30 uur in De Antenne. Met inloop vanaf 10:00 uur voor een kopje koffie, thee of fris met wat lekkers.

Tot zondag!

De Anders Kerken Commissie

Kijk hier live mee met onze kerkdienst.

Collecten

1e collecte: Diaconie - buurtkasten.
2e collecte: Plaatselijk Kerkelijk Werk.
3e collecte: Kindercollecte: Noodhulp en rampenpreventie in Ethiopië..

Collecte Diaconie; Samen tegen armoede: Armoede is een groeiend probleem in Nederland. Een miljoen mensen kan de eindjes nauwelijks aan elkaar knopen. Met de actie Samen tegen armoede staan kerkelijke gemeenten, gefaciliteerd door Kerk in Actie, op tegen armoede in Nederland. De acute nood wordt bestreden door het inzamelen van voedselpakketten voor de Voedselbank. Voor de lange termijn werkt Kerk in Actie samen met SchuldHulpMaatje om mensen te helpen uit schulden te komen of te voorkomen dat ze daarin terechtkomen. Met de campagne Samen tegen armoede van het programma Diaconaat van Kerk in Actie draagt u eraan bij dat mensen in armoede er niet alleen voor staan. Helpt u mee?

Je kunt jouw bijdrage op verschillende manieren geven:

• Overmaken op de bankrekeningen: Diaconie, NL30 RABO 0373 713 452 en Plaatselijk Kerkelijk Werk, NL27 RABO 0373 713 215.
  • Overmaken via de Givt-app die je kunt downloaden via www.givtapp.net/download. Geef aan de 3 collectes door na het invullen van een bedrag voor de 1ste collecte, te kiezen voor ‘collecte toevoegen’.
    Collecte 1 is voor Diaconie - buurtkasten.
    Collecte 2 is voor Plaatselijk Kerkelijk Werk.
    Collecte 3 is voor Kindercollecte.
  • Heb je de Givt-app al gedownload, dan kun je direct geven via deze link: https://bit.ly/2UkqTBv

Bekijk onderstaand filmpje voor meer uitleg over de Givt-app.