Ds. Jacoline Batenburg - Biddag

woensdag 13 maart 19:30 - 20:30
De Antenne - Hoofdvaart 5, 7701 JE Dedemsvaart

Wees welkom in de Antenne op de biddag voor arbeid en gewas.

In deze dienst gaat voor ds. Jacoline Batenburg. Er is een goed verhaal/verkondiging, en we nemen de tijd om te bidden voor de natuur, ons leven en het werk van onze handen. Ook lezen we met elkaar de geloofsbelijdenis opgesteld in Accra, Ghana tijdens een bijeenkomst van protestantse Kerken wereldwijd.

Kijk hier live mee met onze kerkdienst. Organist: dhr. Nico Aalberts.

1e collecte: KIA Wereld diaconaat.
2e collecte: PKW.
3e collecte: Kindercollecte: Geef licht voor weeskinderen in Zambia.

Extra collecte-informatie:

13 maart "Goed boeren in een lastig klimaat"

In het noorden van Oeganda is het niet makkelijk genoeg voedsel te verbouwen. Regen valt steeds onvoorspelbaarder door klimaatverandering. Boerinnen en boeren weten niet goed meer wanneer ze moeten planten. Soms valt er te weinig regen, dan valt er weer te veel met overstromingen tot gevolg.

Met steun van Kerk in Actie leert de Anglicaanse Kerk van Oeganda boeren en boerinnen droogtebestendige zaden gebruiken, milieuvriendelijk stoken, bijenhouden, samenwerken, sparen en investeren.

Dit steunt boerengezinnen in hun strijd om het dagelijks bestaan. Via het programma Werelddiaconaat van Kerk in Actie steunt u boerengezinnen om voldoende voedsel te kunnen produceren.

Geef in de collecte of maak uw bijdrage over op het rekeningnummer van de diaconie NL30 RABO 0373 713 452 o.v.v. Goed boeren Oeganda.

Collecte 1 is voor KIA Wereld diaconaat.
    Collecte 2 is voor PKW.